در مدلهای چرخان نیز شعاع پاشش دستگاه به خوبی قابل تنظیم­شدن می باشد. همچنین شعاع پاشش یعنی فاصله خروج آب از نازل تا انتهای فرودآمدن آن، از مقدار حداقل تا حداکثر قابل تنظیم و کنترل می باشد. در این سایت انواع مدلهای چرخان و همچنین ثابت از برند هانتر عرضه شده است که مشخصات و ویژگی­های کاری آن به طور کامل ذکر شده است. بازرگانی ایران پمپ به عنوان یکی از تأمین­کنندگان اصلی وسایل آبیاری کشاورزی و قطره­ای، انواع آبپاش­ هانتر را با کیفیت و جنس عالی و طول عمر زیاد عرضه کرده و به صورت حضوری یا آنلاین به فروش می رساند. انواع آبپاش هانتر که توسط ایران پمپ عرضه می شود، دارای قیمت خرید مقرون به صرفه­ای بوده و همچنین گارانتی مصرف دارد. تایمر آبیاری جهت آبیاری قطره ای باغچه ها و گلدان ها در منازل و همچنین در گلخانه ها و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین تایمر آبیاری زیرو (Zero) از یک رابط برای اتصال مستقیم به لوله آبیاری قطره ای 16 میلیمتری بهره می برد. همچنین با فشار دادن دکمه Rain Delay میتوانید در شروع برنامه تاخیر ایجاد کنید و آن را به عقب بیندازید. 

همچنین وزن سبک آن باعث کاربرد راحت تر دستگاه خواهد بود. لوله، اتصالات و شیرآلاتی که در زمینه آبیاری قطره ای در باغ کاربرد دارند. ولی در واقع کاربرد اصلی پمپ کارواش اینتر، شستشوی خودرو های سنگین و لوازم صنعتی است. در پمپ کارواش 200 بار اژکتور ، مایعات از طریق نازل ونتوری عبور می کند (به لوله ونتوری مراجعه کنید) و مکش ایجاد می کند که باعث جریان دوم مایعات می شود. آب مورد نیاز گیاه از طریق همین قطره چکان ها به ریشه رسانده میشود. این مسئله در کنار کاهش زمان نگهداری از گیاهان، باعث صرفه جویی در هزینه ها و وقت ما می شود. امروزه برای شستشوی خودرو های سواری و سنگین از تجهیزات به روز و مدرن استفاده می شود تا علاوه بر صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های بلند مدت، در کمترین زمان به تعداد قابل توجه ای از مشتریان و مراجعه کنندگان خدمات کارواش ارائه گردد. با مطالعه دفترچه راهنما خودتان از پس این کار بر خواهید آمد.

ویژگی های پمپ کارواش برتولینی 

نوارهای مخصوص انتقال آب در آبیاری که از دو لایه ساخته شده اند. شایان ذکر است در میان تایمرهای بالا، تایمرهای Orbit، Amico, Amico R, Claber و Gardena دارای مدل دو خروجی با همین ویژگیهای فنی می باشند. ورودی تایمر و خروجی شیرهای آب رزوه ای هستند و می توانید با پیچاندن قسمت ورودی تایمر، آن را به راحتی به شیر آب وصل کنید. این تایمر دارای ابعاد استاندارد 10x5x5سانتیمتر و وزن 500گرم است. تایمر دیجیتال وسیله­ای است که در زمان مشخص شده به مقدار معین از قبل تعیین شده آبیاری می­کند لازم به ذکر است مقدار و زمان آبیاری یک پارامتر متغیر می­باشد که توسط ما بر اساس نوع گیاه و شرایط آب و هوا تعیین می­شود. با استفاده از دفترچه راهنمای تایمر آبیاری و یا فایل های تصویری آموزشی، برنامه آبیاری مد نظر خود را بر روی تایمر اعمال کنید. با پیشرفت تکنولوژی و سرعت گرفتن امور، استفاده از شیوه های دستی بسیار پر هزینه و زمان بر شده است. از کمپرسورهای نوع وان برای پمپ بنزین استفاده می شود. در یک پمپ پیچ ، یک روتور پیچ مارپیچ در یک محفظه ثابت که به شکلی چرخانده می شود به گونه ای می چرخد که حین چرخش پیچ ، حفره هایی که در ورودی ایجاد می شوند به سمت تخلیه حرکت کنند.

تایمر آبیاری قطره ای به راحتی مدت زمان و مقدار آب مصرفی برای هر گل و گیاه را تعیین میکند. وظیفه اصلی و کلّی تایمرهای آبیاری این است که به عنوان دستیار، و به عبارت بهتر جانشین انسان ها، عمل کنند و آب مورد نیاز گل ها و گیاهان، درختان میوه یا تزئینی و به طور کلی هر نوع گیاهی را در زمان هایی که آن ها تعیین میکنند به آن ها برسانند. مجموعه ای از پمپ ها، فیلترها و شیر های برقی که تحت مدیریت یک ماژول الکترونیکی مرکزی وظیفه مدیریت آبیاری را برعهده دارند. شیر اتوماتیک قادر است فضای سبز منازل و پاسیو هارا به صورت اتوماتیک آبیاری نماید. همین نکته انتخاب از میان گزینه های گسترده و تصمیم گیری برای مصرف کنندگان را سخت کرده است. پس سر شلنگی را از روی شیر آب باز کنید. هر کدام از انواع یاد شده تایمر آبیاری خانگی با شیر برقی هانتر مزایا و معایبی دارند که در ادامه به آن می پردازیم. در مدل­های چرخان، سر نازل در یک محیط دایره به صورت تدریجی حرکت می کند و در هر بار چرخش آب را در یک الگوی قوسی در جهت عمودی پخش می کند. استفاده از تایمر آبیاری آنالوگ، به گلخانه دارانی که به صورت مستمر پای کار هستند و هر روز به فضای سبز یا گلخانه خود سر می زنند توصیه می شود.