Word چهارمین مهارت در icdl است. این برنامه یکی از نرم افزارهای آفیس است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است و در بازار کار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار به دلیل قابلیت هایی که دارد در دسته برنامه های مدیریتی این کتابخانه قرار می گیرد. به همین دلیل ، یکی از محبوب ترین نرم افزارهایی است که هر کارمند اداری باید آن را بشناسد. اما پردازش کلمه دقیقاً چیست؟

 
واژه پرداز چیست؟
نرم افزار ورد یا مایکروسافت ورد یک پردازشگر کلمه است که اکثر دفاتر و شرکت های دولتی و خصوصی برای نوشتن ، ویرایش و ویرایش متن استفاده می کنند. چه اتفاقی افتاده است؟ این کلمه در زبان انگلیسی به معنی انتخاب کلمه ای است که نام این نرم افزار نادرست است. زیرا ساختار این نرم افزار در مورد تغییر کلمات و عبارات است.
 
خوب است بدانید که این نرم افزار علاوه بر ایجاد فایل های متنی ، قادر به ایجاد صفحات گسترده ، وارد کردن تصاویر و اشکال نیز می باشد. در مورد قابلیت های این برنامه با ویژگی های نرم افزار Word بیشتر صحبت خواهیم کرد.
همانطور که گفته شد نرم افزاری که برای نوشتن در اکثر دفاتر و شرکت ها استفاده می شود نرم افزار Word است. و این نرم افزار به دلیل قابلیت های منحصر به فرد خود یکی از بهترین نرم افزارهای اداری است.
 
فرض کنید می خواهید نامه بنویسید. بهترین راه برای نوشتن نامه چیست؟ قطعاً بهترین نرم افزار نوشتن است.
 
فرض کنید می خواهید شروع به نوشتن کتاب کنید. کتابی که باید خط به خط ، بارها و بارها از ابتدا تصحیح شود. بنابراین بهترین نرم افزار برای نوشتن کتاب چیست؟ پس از کمی تحقیق ، می توانید مطمئن باشید که هیچ نرم افزاری بهتر از Word وجود ندارد. خوب است بدانید که اکثر کتابهای الکترونیکی در اصل با نرم افزار Word نوشته شده اند و در انتها با پسوند PDF ذخیره می شوند.
 
منبع: