آیا باید در کنکور شرکت کنم یا نه؟

این سوالی است که بسیاری از دانش آموزان سال دوازدهم از خانواده خود یا دانش آموزان برتر سال های گذشته می پرسند. اما به نظر ما اهمیت رتبه کنکور در قبولی شما به این بستگی دارد که دقیقا چه انتظاری از بهترین رتبه کنکور دارید.

کنکور یک رویداد بزرگ در زندگی شماست و تا حد زیادی آینده شغلی و موقعیت اجتماعی شما را تعیین می کند، بنابراین باید ببینید آیا برای یک موقعیت خوب آماده هستید یا خیر. برای این منظور با پاسخ به چند سوال ساده می توانید به این نتیجه برسید که آیا کلاس های کنکور به شما کمک می کند یا خیر.

در کدام دروس قوی و در کدام دروس ضعیف هستم؟

چه موضوعاتی را در کلاس نمی فهمم و نیاز به درس گریم دارم؟

آیا من تکنیک تست را می دانم؟

چی؟ آیا تفاوت بین مطالعه برای آزمون و کنکور را می دانم؟

کلاس کنکور چیست؟

یکی از ابزارهای آموزشی بهترین مدارس کنکور هستند که خدمات آموزشی و برنامه های آموزشی متنوعی را در زمینه کنکور سراسری ارائه می دهند. در واقع کلاس تقویتی کنکور تنها بخشی از خدمات و کلاس های این آموزشگاه ها می باشد. انواع خدمات آموزشی و کلاس های کنکور در کنکور عبارتند از:

برنامه ریزی آموزشی

مشاوره امتحانی

کشف مهارت هایی که کلاس درس را تقویت می کند

کنکور کلاس ریاضی

کلاس کنکور عملی.

کلاس کنکور انسانی

کلاس کنکور هنر

آمادگی برای المپیاد علمی و فکری

آیا به کلاس مسابقه نیاز داریم؟

بسیار مهم است که دانش آموز ابتدا درک کلی از وضعیت تحصیلی خود داشته باشد که در مصاحبه مشاوره کنکور با دقت و جدیت انجام می شود. از سوی دیگر، به یاد داشته باشید که صرف گذراندن دوره، شما را به رتبه های درصد بالا و تک رقمی نزدیک نمی کند، بلکه برای رسیدن به نتیجه باید تلاش مضاعف در یادگیری و برنامه ریزی داشته باشید. درست مثل ورزشکاری که از انواع مکمل ها استفاده می کند خودش را هم تمرین می دهد!

در ادامه با شرایط لازم برای شرکت در کنکور آشنا می شوید:

از مشاور حرفه ای کنکور کمک بگیرید تا میزان مطالعه خود را با توجه به سطح تحصیلی خود برنامه ریزی کنید.

دوره های فاتح برای شما مناسب است که یک یا دو جلسه در هفته داشته باشید تا با ساعت تدریس تداخل نداشته باشد. شما نباید باعث ایجاد خستگی در مغز شوید.

فارغ التحصیلان جدید یا کسانی که در امتحانات تاخیر دارند، انتخاب آسان تری دارند زیرا زمان بیشتری دارند. بنابراین مطالعه برای کنکور برای آنها گزینه مناسبی است.

به تبلیغات اعتماد نکنید و برای پیشرفت تحصیلی خود از بهترین موسسه امتحانی کمک بگیرید.

اگر در مدرسه ای ثبت نام می کنید، از مراکز مشاوره مدرسه برای کمک به انتخاب درست فعالیت ها استفاده کنید.

اگر در یک موضوع خاص احساس ضعف می کنید و منابع آموزشی کمک چندانی به شما نمی کند، مطمئن شوید که از بهترین دسته بندی آزمون در موضوع مورد نظر خود استفاده می کنید.

یادگیری مفهوم درس، تکرار، تمرین و پشتکار را هرگز فراموش نکنید

مزایای شرکت در کلاس کنکور

کلاس های کنکور توسط مشاوران و اساتید مجرب برگزار می شود. این افراد به اندازه کافی با محتوای دروس پیش دانشگاهی آشنایی دارند تا بتوانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند. مربیان کنکور با انواع کنکور، بهترین روش های مطالعه کنکور و مولفه های دروس کنکور آشنا هستند. انتخاب مناسب ترین کلاس کنکور به شما این امکان را می دهد که آموزش و برنامه ریزی درسی را به طور دقیق و مفید ترکیب کنید.

در زیر به مزایای اصلی کنکور می پردازیم:

بهترین و دقیق ترین طرح را دریافت کنید

مطالعه برای کنکور مستلزم یک برنامه جامع کنکور است که با روحیه و توانایی های شما همخوانی داشته باشد. این برنامه توسط کارشناسان و همکاران برای شما تهیه شده است و شما تمامی اصول لازم برای کاربردی بودن برنامه را رعایت می کنید.

شناخت قدرت مدیریت زمان

دانش آموزان زیادی را می شناسیم که مطلب را با دقت مطالعه کرده و به بهترین نحو خود را برای کنکور آماده کرده اند، اما به دلیل عدم آگاهی از فنون تست زنی، نتیجه خوبی در کنکور کسب نکرده اند. دقت کنید که یادگیری این تکنیک فقط در بهترین کلاس کنکور دانشگاه تهران یا شهر شما امکان پذیر است.

آشنایی با روش های آموزشی

یکی از مزایای دیگر شرکت در بهترین کلاس های کنکور دانستن جدیدترین روش های مطالعه از جمله روش های مختلف تندخوانی است که اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده است. با دانستن بهترین و جدیدترین روش های مطالعه می توانید در زمان صرفه جویی زیادی کرده و کیفیت مطالعه خود را ارتقا دهید.

درس هایی از بهترین اساتید کنکور

اساتید زیادی هستند که در حوزه کنکور فعالیت های گسترده ای دارند و می توانند با اطلاعات و آموزش جامع و دقیق خود، داوطلبان را به بهترین نحو راهنمایی کنند. ثبت نام در بهترین کلاس های امتحانی به معنای فرصت بهره مندی از تجربه و دانش اساتید و کارکنان مجرب است.
 

بهترین و سریع ترین روش های تست را بشناسید

با شرکت در بهترین کلاس های آکادمی کنکور می توانید بهترین و سریع ترین روش های امتحانی را در تمامی دروس بیاموزید و در این رشته موفق تر و بهتر شوید.

در چه رشته هایی نیاز به کنکور داریم؟

حتی دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان زمان زیادی برای شرکت در کلاس‌های امتحانی برای همه دروس ندارند، بنابراین باید از دروس ضعیفی که درصد جدایی بالایی در امتحان دارند شروع کنند. مثلا، برای رشته های تجربی و ریاضی، یک درس فیزیک می تواند یک درس خاص در نظر گرفته شود و می تواند نمره کلی شما را تغییر دهد. پس برای صرفه جویی در وقت برای این رشته ها از طرفی کلاس کنکور فیزیک را احساس کنید. شما می توانید در دوره های آنلاین گذراندن آزمون شرکت کنید.

کلاس کنکور چه تاثیری بر قبولی دارد؟

از آنجایی که ظرفیت دانشگاه ها افزایش یافته است، همه می توانند در دانشگاه پذیرفته شوند، اما رقابت اصلی، پذیرش در بهترین دانشگاه ها و رشته های دانشگاهی است.

دانشگاه های بین المللی در شهرهای بزرگ، همه رشته های پزشکی و سایر رشته های مهندسی بسیار رقابتی هستند. به همین دلیل کسانی که مایل به گرفتن بالاترین کیفیت آزمون هستند می توانند از خدمات سازمان های آزمایش کننده معتبر استفاده کنند. از سوی دیگر، همانطور که قبلاً اشاره کردم، کلاس های غنی سازی، آزمایش، نکات و برنامه های آموزشی همچنان محبوب هستند.

نکات مهم برای ورود به کلاس کنکور

دوستان عزیز هنگام ثبت نام و بازدید از بهترین آموزش کنکور به چند نکته و سرفصل مهم توجه کنید و از آنها غافل نشوید.

برای ثبت نام به دنبال موسسات و مدارس کنکور با هزینه های معقول باشید.

تا آنجا که ممکن است، سعی کنید کلاس های نزدیک به محل زندگی خود پیدا کنید، یا کلاس های آنلاین و از قبل ضبط شده را انتخاب کنید.

آخرین نکته مهم این است که سوالات لازم را در مورد این مدرسه از خود بپرسید تا خدای ناکرده وقت و هزینه خود را هدر ندهید.

آیا کلاس کنکور آنلاین بهتر از حضوری است؟

با توسعه فناوری اینترنت و ظهور انواع دستگاه های دیجیتال از جمله گوشی های هوشمند، دوره های آنلاین نیز به خدمات آموزشی اضافه شده است. این کلاس ها در دوران کرونا بسیار پیشرفت کرده اند و امروزه همه مهارت ها و مهارت ها را می توان از این طریق آموخت. اما برای بهره مندی از خدمات مدارس کنکور کدام یک بهتر است؟ گروه آنلاین یا حضوری؟

لازم به ذکر است که کلاس های حضوری همچنان طرفداران خود را دارد و بسیاری از دانش آموزان معتقدند که در این کلاس ها بهتر یاد می گیرند. برخی از دانش آموزان حتی نمی دانند چگونه با پلت فرم کلاس آنلاین کار کنند یا معتقدند که کیفیت خدمات آموزشی در حالت آنلاین پایین است. بنابراین بسیاری از دانش آموزان نیز این روش را ترجیح می دهند. در ادامه قصد داریم با برخی از مزیت های کلاس های کنکور آنلاین آشنا شویم.

چندین کانال آموزش آنلاین

خدمات آموزش آنلاین به روش های مختلفی ارائه می شود:

برخی از مدارس دارای سیستم یادگیری آنلاین یا رایانه یا دستگاه تلفن همراه هستند.

برخی دیگر از ابزارهای رسانه های اجتماعی برای حفظ کلاس درس یا به عنوان مکمل استفاده می کنند.

برخی از مدارس دوره ها را از قبل ثبت می کنند و در اختیار دانش آموزان قرار می دهند و پس از اتمام دوره جلسه عیب یابی برگزار می کنند.

مزایای تست آنلاین تمرین و دی وی دی مطالعه

آموزش فشرده در کمترین زمان ممکن

صرفه جویی در زمان و هزینه های سفر

قابل دسترس برای دانش آموزان سراسر کشور

مقرون به صرفه بودن کلاس های آنلاین یا دی وی دی های آموزشی

دریافت خدمات مشاوره کنکور

در کدام کلاس ها بهتر شرکت کردند؟

مطمئنم همه شما متعجب هستید که کنکور دانشگاه ها در کدام کنکور شرکت می کنند و چه کسانی بهترین نتایج را می گیرند.

در رابطه با این موضوع باید بگوییم که در یک شرکت معتبر برای کلاس ثبت نام کرده اند و شروع خوبی دارند. باید با توجه به تجربه اساتید هر موسسه با دقت ثبت نام کرده باشند.

نتیجه

بسیاری از بچه ها معتقدند با حضور در بهترین کلاس کنکور می توانند موفقیت در کنکور را تضمین کنند اما این باور کاملا اشتباه است. صرف شرکت در دوره کنکور نمی تواند تضمین کننده قبولی باشد زیرا پشتکار و اراده شما در این امر نقش بسزایی دارد و باید برای رسیدن به هدف اصلی مورد نظر خود تلاش کنید.

از طرفی یک مشاور آگاه باید در کنار شما باشد و تا زمان امتحان شما را همراهی کند. مشاوری که منابع مطالعاتی عالی و کامل را در اختیار شما قرار می دهد و بهترین راه برای قبولی را به شما دوست داوطلب عزیز می گوید.
 

مشاهده متن کامل: https://payju.ir/content/لیست-آموزشگاه-های-کنکور-در-